Fontosnak tartjuk az Ön adatainak védelmét

A böngészésbeli élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések/tartalmak megjelenítése, valamint forgalomelemzés céljából sütiket (cookie) használunk. Az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárul a sütik használatához.

Gyakori kérdések

0. Általános kérdések

  1. Mi az a vákuummatrac?

I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság

  1. Mire való a regisztráció?
  2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
  3. Hogyan tudok regisztrálni?
  4. Hogyan tudok belépni az oldalra?
  5. Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?
  6. Hogyan tudom módosítani a regisztrációkor megadott adataimat?
  7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
  8. Hol kezelhetem a szállítási címeimet?
  9. Hol látom rendelésem adatait?
  10. Biztonságban vannak az adataim?

II. Vásárlás

  1. Ki lehet valahol próbálni a matracokat személyesen?
  2. Miért a 80x200 cm-es matrac árak vannak megadva? Hol a többi méret ára?
  3. Egyedi méretű terméket is rendelhetek?
  4. Mi a vásárlás menete?
  5. Kell regisztrálnom a megrendelésem elküldéséhez?
  6. Mit tartalmaz a vételár?
  7. Hogyan tudom megrendelni a termékeket?
  8. Kapok visszaigazolást a rendelésemről?
  9. Mit tegyek, ha tévesen küldtem el a rendelésemet?

III. Szállítás

  1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
  2. Mit kell tudnom a szállításról? Mik a kiszállítás részletei pontosan?
  3. Mennyibe kerül a szállítás?
  4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
  5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
  6. Emeletre is felhozza a futár a csomagot?
  7. Mire figyeljek a csomag átvételekor?
  8. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

IV. Fizetés

  1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
  2. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
  3. Tudok Egészségpénztáron keresztül vásárolni terméket?
  4. Milyen Egészségpénztárakra lehet vásárolni?
  5. Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
  6. Csak OTP-s bankkártyával lehet fizetni? Én más banknál vagyok.
  7. Milyen költsége van a bankkártyás fizetésnek?

V. Vélemények, reklamáció

  1. Hová tudom küldeni észrevételemet a termék(ek)kel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
  2. Milyen garancia vonatkozik a Vákuum Matrac Webáruház termékeire?
  3. Mi a teendőm, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?

0. Általános kérdések

1. Mi az a vákuummatrac?
A vákuum matrac szó egy gyűjtőfogalom. Olyan matracok tartoznak ide, amelyeket gyártásuk után összepréselnek és összehengergetnek függetlenül a belső anyaguktól (hideghab, latex, Memory hab vagy akár rugó). A vákuum matracok előnyei: könnyen szállíthatóak így henger formában; a matrac higiénikus, biztos, hogy nem használt; strapabíró, hiszen kibírja a több tonnás összepréselést és összehengergetést. Kibontás után pedig visszanyeri eredeti matrac formáját.

I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság

1. Mire való a regisztráció?
A Vákuum Matrac Webáruház oldalait regisztráció nélkül is böngészheti. A regisztráció a rendeléshez szükséges adatok rögzítésére szolgál. A regisztrációval a vásárlás kényelmesebbé válik, mivel adatait nem kell újra meg újra megadnia. Ezenkívül a bejelentkezést követően számos hasznos funkciót is elérhet (pl. rendelésének állapota).

2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
A hírlevélben küldünk különböző kuponokat, elsőként értesülhet akcióinkról nyereményjátékainkról, új termékeinkről és az alvással kapcsolatos cikkekről, hírekről.

3. Hogyan tudok regisztrálni?
A felső menüsorban kattintson a „Belépés/Regisztráció” menüpontra. Regisztrációkor személyes adatait, cím adatait és egy jelszót kell megadni. Az Ön email címe lesz a felhasználóneve is. Itt adhatja meg azt is, hogy fel akar-e iratkozni a hírlevelünkre.

4. Hogyan tudok belépni az oldalra?
Ha Ön már regisztrált vásárlónk, kattintson a felső menüsorban található „Belépés/Regisztráció” linkre. A Visszatérő vásárlók résznél írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és jelszavát. Ezután kattintson a „Belépés” gombra.

5. Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendő?
Klikkeljen a felső menüsorban található „Elfelejtette a jelszavát?” menüpontra. E-mail címének helyes megadása után felhasználói fiókjához biztonsági okokból új jelszót generálunk, melyet e-mailen továbbítunk Önnek. Ezt követően régi jelszavát már nem használhatja. Amennyiben szeretne újra egy könnyebben megjegyezhető jelszót használni, akkor javasoljuk, hogy generált jelszavát a belépést követően változtassa meg.

6. Hogyan tudom módosítani a regisztrációkor megadott adataimat?
Amennyiben Ön módosítani szeretné adatait, először lépjen be az oldalunkra. Ezt követően megjelennek az Ön vásárlói fiókjához rögzített adatok. Az „Adatok és jelszó szerkesztése” és a „Cím szerkesztése” menüpontok segítségével kezdeményezheti az adatok módosítását. Módosítást követően ne felejtse el elmenteni az adatokat.

7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Amennyiben Ön módosítani szeretné jelszavát, először lépjen be az oldalunkra. Ezt követően megjelennek az Ön vásárlói fiókjához rögzített adatok. A „Vásárlói adatok és számlázási cím” blokk alján található „Adatok és jelszó szerkesztése” menüpontra kattintva, az új jelszó kétszeri megadásával, és az adatok mentésével tudja megváltoztatni a jelszavát.

8. Hol kezelhetem a szállítási címeimet?
Amennyiben Ön kezelni szeretné szállítási címeit, először lépjen be az oldalunkra. Ezt követően megjelennek az Ön vásárlói fiókjához rögzített adatok. A „Szállítási címek” blokkban található „Cím szerkesztésetörlése” és „Új szállítási cím” menüpontok segítségével könnyen menedzselheti a vásárlói fiókjához tartozó szállítási címeket.

9. Hol látom rendelésem adatait?
Amennyiben Ön meg kívánja tekinteni rendeléseinek adatait, először lépjen be az oldalunkra. Ezt követően megjelennek az Ön vásárlói fiókjához rögzített adatok. A „Rendelési adatok” blokkban rendszerünk egy listában megjeleníti a jelenlegi és korábbi rendeléseit. Válassza ki azt a rendelést, melynek adatait meg kívánja tekinteni, és kattintson a „Részletek” linkre.

10. Biztonságban vannak az adataim?
Személyes adatait, melyeket a regisztráció során megad és amelyek a vásárlás során jutnak a Vákuum Matrac Webáruház birtokába, rögzítjük, azokat titkosan kezeljük. Az Adatvédelmi nyilatkozat oldalon erről részletesebben is tájékozódhat.

II. Vásárlás

1. Ki lehet valahol próbálni a matracokat személyesen?
Nem. A Vákuum Matrac Webáruház csak az interneten értékesíti ezeket a termékeket. Igyekszünk teljesen részletes leírást adni a termékekről. További kérdés esetén kérdezze szakértőinket a honlap jobb alsó sarkában lévő élő chat szolgáltatásunkkal, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

2. Miért a 80x200 cm-es matrac árak vannak megadva? Hol a többi méret ára?
Azért van így, hogy könnyebben össze lehessen hasonlítani egymással a különböző matracok árait, hisz mindegyik azonos méretre vonatkozik. A többi méret ára az adott termékre kattintva a terméklapon megtalálható.

3. Egyedi méretű terméket is rendelhetek?
Igen. Ez esetben vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. Az egyedi méretű termék rendeléséről azonban tudni kell, hogy annak szállítási határideje hosszabb, akár 1 hónap is lehet. A rendelés összegét ilyenkor előre kérjük rendezni és a gyártást csak az átutalás beérkezése után indítjuk el. Egyedi méretű termék rendelése a gyártás elkezdése után már nem módosítható, nem mondható vissza, nem cserélhető át más termékre. Az egyedi méretű termékekre nem vonatkozik az elállási jog, azok még bontatlanul sem küldhetők vissza.

4. Mi a vásárlás menete?

  1. A kiválasztott termék terméklapján válassza ki a megfelelő méretet és a kívánt mennyiséget. Ezután nyomja meg a "Kosárba rakom" gombot. Tegye a kosárba ezzel a módszerrel az összes vásárolni kívánt terméket.
  2. A honlap tetején, a jobb oldalon található bevásárlókocsi kép mellett folyamatosan nyomonkövetheti a kosarának tartalmát (termék darabszám és rendelés végösszege).
  3. A honlap tetején lévő bevásárlókocsi képe melletti szövegre kattintva megtekintheti és módosíthatja a kosárban lévő termékek mennyiségét és törölheti a felesleges termékeket. Az esetleges ajándékutalványt is itt töltheti fel.
  4. Ha szeretne még választani valamit ehhez a megrendeléshez, nyomja meg a "Választok még hozzá" gombot és keresse meg a terméket.
  5. Ha a kosárban van az összes megrendelni kívánt termék, akkor az „Irány a Pénztár” gomb megnyomásával kezdje el a tényleges megrendelést.
  6. Ha Ön először jár nálunk és rendelni szeretne, regisztráljon. Így később nem kell újra megadnia adatait, valamint rendelésének aktuális állapotát is nyomon követheti. Amennyiben nem szeretne regisztrálni, válassza azt az opciót. Ebben az esetben ugyanúgy elkérjük nevét, címét, szállítási címét, hiszen erre szükségünk van a megrendelés teljesítéséhez, csak nem mentjük adatait, így egy újabb megrendelés esetén azokat újra meg kell adnia. Nyomjon a "Tovább" gombra a folytatáshoz.
  7. Töltse ki az üres mezőket (kapcsolati adatok, számlázási- és szállítási cím, stb). A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező. Nyomjon a "Tovább" gombra a folytatáshoz.
  8. Válassza ki a kívánt Szállítási módot, majd nyomjon a Tovább gombra.
  9. Válassza ki a kívánt Fizetési módot, majd nyomjon a Tovább gombra.
  10. A megjelenő oldalon találja a rendelésének összesítését (rendelt termékek, mennyiségek, árak, stb). Alatta a "Megjegyzés" mezőbe írhat kiegészítő információkat a megrendeléséhez. Például a szállítási cím pontosítását (kapucsengőre milyen név van írva), stb. Egészségpénztári fizetés esetén ide írhatja be a Pénztár nevét, illetve az Ön Egészségpénztári azonosítóját, kártyaszámát.
  11. A jobb oldali sávban folyamatosan megjelennek a megadott adatok. Ellenőrizze ezeket. A "MÓDOSÍTÁS" szövegre kattintva tud visszalépni és kijavítani az esetleges hibákat.
  12. Tegyen egy pipát az "Elolvastam és elfogadom az ÁSZF-et" szöveg mellé, amennyiben tisztában van az Általános szerződési feltételekkel és elfogadja azokat. A linkre kattintva ezeket elolvashatja. Majd nyomja meg a "Megrendelés" gombot.
  13. Ha Ön bankkártyás fizetést vagy PayPal fizetést választott, akkor átirányítjük egy biztonságos fizetési felületre. Itt adja meg a fizetéshez szükséges adatokat. Fizetés esetén visszakerül a webáruházba.
  14. A megjelenő oldal tájékoztatja Önt megrendelésének sikerességéről. Egy üzenetet is küldünk Önnek a megadott e-mail címre a megrendelésének részleteiről.

5. Kell regisztrálnom a megrendelésem elküldéséhez?
Nem. Regisztráció nélkül is elküldheti a rendelését úgy, hogy rendeléskor a "Vásárlás regisztráció nélkül" opciót választja. Ekkor ugyanúgy elkérjük nevét, címét, szállítási címét, hiszen ezek szükségesek a megrendelés teljesítéséhez. Azért érdemes regisztrálni, mert rendelésének állapotát nyomonkövetheti, illetve újabb megrendelés esetén már nem kell megadnia személyes adatait újra.

6. Mit tartalmaz a vételár?
A Vákuum Matrac Webáruház oldalán feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t és értékük magyar forintban értendők.

7. Hogyan tudom megrendelni a termékeket?
A megrendelését csak elektronikus úton tudja elküldeni, vagyis interneten keresztül itt a Vákuum Matrac Webáruházban.

8. Kapok visszaigazolást a megrendelésemről?
A megrendeléséről egy automatikus értesítőt kap, amely tartalmazza a megrendelésének adatait. Ha nem kapja meg ezt az értesítőt 1-2 órán belül, először ellenőrizze levelező rendszerének SPAM (kéretlen levél) fiókját. Ha ott sem találja, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

9. Mi tegyek, ha tévesen küldtem el a megrendelésemet?
Ha megrendelését elküldte már nekünk és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén. Megrendelését javítjuk, melyről értesítjük. A javított megrendelését oldalunkon a regisztrált fiókjába belépve ellenőrizheti.

III. Szállítás

1. Sikeresen feladtam egy megrendelést. Mi a következő lépés?
A beérkezett megrendeléseket átnézzük. A megrendelését érintő további eseményekről emailben vagy telefonon folyamatosan tájékoztatjuk Önt. Megrendelésének aktuális állapotát folyamatosan nyomon követheti, ha belép oldalunkon a regisztrált fiókjába.

2. Mit kell tudnom a szállításról? Mik a kiszállítás részletei pontosan?
A Vákuum Matrac Webáruházban rendelt termékeket futárszolgálat szállítja ki. Kérjük, hogy a kiszállítási idő alatt (hétköznap munkanapokon 8-17 óra között) Ön vagy valaki más tartózkodjon a megadott szállítási címen, hogy át tudja venni a csomagot. Ha megadta a telefonszámát, akkor a futár sikertelen átadás esetén felhívja Önt telefonon. Ha az átadás rövid időn belül így sem megoldott, vagy nem adott meg telefonszámot, akkor a futár egy értesítést hagy a szállítási címen (postaládán, kapucsengőn, stb). Az ezen szereplő telefonszámon keresztül lehet egyeztetni az újabb kiszállítási időpontot. A futár még egyszer megkísérli kiszállítani a csomagot. Ha ekkor sem sikerül az átadás, akkor visszaviszi a csomagot. Fontos, hogy a házhoz szállítás a megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállítást jelenti. Az emeletre vagy egyéb helyre történi szállításről a vevőnek kell gondoskodnia. További információkat a Szállítás és fizetés oldalon talál.

3. Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díjakat megtalálja a Szállítás és fizetés oldalon.

4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
Ha szabvány (a webáruházban feltüntetett) méretű terméket rendelt, akkor a szállítási idő átlagosan 3 munkanap. Amennyiben egyedi méretű terméket rendelt, úgy átlagosan 10 munkanap (de akár 30 munkanap is lehet). A szállítás konkrét időpontjáról mindenképpen tájékoztatjuk Önt.

5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink egyikén.

6. Emeletre is felhozza a futár a csomagot?
Nem. A házhoz szállítás a megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállítást jelenti. Az emeletre történő felszállítást a vevőnek saját maga kell megoldania.

7. Mire figyeljek a csomag átvételekor?
Győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Az ilyen jellegű károkat csak akkor téríti meg a biztosító, ha egyértelműen megállapítható a szállító vétkessége. Sajnos, utána már nem áll módunkban elfogadni a sérülések miatti reklamációkat. Keresse meg a garanciapapírt és a számlát is a csomagoláson. Utánvét esetén a fizetendő összeget is érdemes ellenőrizni.

8. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?
Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen elérhetőségeink egyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

IV. Fizetés

1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
A webáruházunkban Ön fizethet banki átutalással, bankkártyás fizetéssel, PayPal-lal vagy utánvéttel. További információt a Szállítás és fizetés oldalon talál.

2. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Az átutaláshoz szükséges adatok:

Cégünk neve: Álomvilág Kft.
Bankszámla számunk: 11743002-29902145-00000000
Megjegyzés rovat: Kérjük írja be a megrendelésének számát!

3. Tudok Egészségpénztáron keresztül vásárolni terméket?
Igen, ha a termék leírásánál szerepel az, hogy "Egészségpénztári fizetés" engedélyezett ("Igen"). További információt az Egészségpénztári fizetésnél talál.

4. Milyen Egészségpénztárakra lehet vásárolni?
Az engedélyezett egészségpénztárak listáját megtekintheti az Egészségpénztári fizetésnél.

5. Hogyan tudok bankkártyával fizetni?
Megrendeléskor a Fizetési módnál válassza a Bankkártyás fizetést. A megrendelés elküldése után átirányítjuk Önt az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Így webáruházunk az Ön kártya-, illetve számla adatairól semmilyen információhoz nem jut.
Vegye elő MasterCard, Visa, Electron, Maestro, American Express kártyáját. Szükség lesz a kártyaszámra (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám), a lejárati dátumra (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám), illetve az érvényesítési kódra (a kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyja üresen.)
Töltsön ki az OTP Bank fizetőoldalán minden szükséges mezőt, majd indítsa el a tranzakciót. Ha az OTP Bank mindent rendben talál, az Ön számlájáról levonódik a megrendelés összege és Ön visszairányítódik a webáruházunk honlapjára. A sikeres fizetésről itt is értesítést kap.
Ha valamilyen okból meghiúsul a fizetés, akkor is visszakerül a webáruházunk honlapjára és a sikertelen fizetésről is értesítést kap.

6. Csak OTP-s bankkártyával lehet fizetni? Én más banknál vagyok.
Bármilyen bank MasterCard, Visa, Electron, Maestro, American Express bankkártyájával fizethet, csupán az OTP Bank fizetőoldalán történik a fizetés. Ez a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldal. Webáruházunk az Ön kártya-, illetve számla adatairól semmilyen információhoz nem jut.

7. Milyen költsége van a bankkártyás fizetésnek?
A bankkártyás fizetés webáruházunkban díjtalan.

V. Vélemények, reklamáció

1. Hova tudom küldeni észrevételemet a termék(ek)kel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
Véleményét, észrevételét a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével vagy az ott lévő elérhetőségek egyikén küldheti el nekünk.

2. Milyen garancia érvényes a Vákuum Matrac Webáruház termékeire?
A Vákuum Matrac Webáruházban értékesített termékekre a gyártó által vállalt garanciális idők érvényesek. Erről az adott termék részletes leírásában olvashat.

3. Mi a teendőm, ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 14 naptári napon belül élhet a vásárló. Nem vonatkozik az elállás joga azokra a termékekre, amelyek természetüknél fogva (higiéniai okokból) kibontásuk után vissza nem szolgáltatható termékek (ide tartoznak pl. a matracok, párnák, takarók, ágyneműk, stb). Ezeket a termékeket csak abban az esetben lehet visszaküldeni, ha a csomagolás, védőfólia még nincs kibontva (vagyis a termék még nem volt használva). Ezen kívül nem lehet elállni olyan termékek megvételétől, melyek kifejezett kérések, utasítások alapján lettek legyártva (ide tartoznak az egyedi méretű termékek). Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az ÁSZF Elállási jog fejezetében olvashat.